Volkswagen i Haninge har hög kundnöjdhet.
Nöjda kunder gör en glad
Under 2022 besvarade 1204 av våra VW-kunder vår undersökning och när de hade sagt sitt fick vi 4,48 i snittbetyg, där 5 är det högsta betyget!
Så här skriver några av våra kunder.
”Varit på många verkstäder genom åren och denna är den bästa. De gör vad de ska och man blir professionellt och trevligt bemött”
”Bra bemötande, snabb hantering och ett trevligt café”
”Var på expressverkstan. Snabb och smidig jobbat.”
”Fick vänta på plats och löpande info om ev åtgärder utöver standard.”
Volkswagen i Haninge
Hur mäts kundnöjdheten?
Undersökningen sänds ut till dig som kund efter ett verkstadsbesök av ett oberoende undersökningsföretag. Som kund får man då tycka till på 3 områden kring besöket på vår VW-verkstad.
- Det personliga bemötandet
- Organisation- Processerna vid ditt senaste verkstadsbesök.
- Kvalitet på reparation- Kvalitén på det utförda arbetet.
Vill du tycka till om oss?
Vad innebär personligare service för dig? Ända sedan starten 1966 har företagets motto varit personligare service. Vi strävar alltid efter att ge våra kunder 5-stjärning service. Tycker du att vi lyckas med det? Berätta gärna vad du tycker genom att skriva en recension på ett av våra Google my business-konton.